Akta du halkar!!....- ja men det är ju kul när det är glatt!

HEjsan svejsan alla underbara människor ute i skogen som plockar svamp eller ni som är i stan och plockar skräp! haha
Idag är jag TRÖTT! haha och mina kolleger har fårr lida ännu en dag med dåliga och Sahara-torra skämt! denna dagen var det sådana som :

Vet ni hur man gör duschess?... - Man tar med sig potatismosen in i duschen och duschar med den så blir det dusch-ess! XD HAHA

...ja ni ser ju haha och det var endå en lindrig! haha jaja man gör ju allt för att förgylla tillvaron, eller hur kära vänner ;)



Jag borde egentligen plugga så in i hela hisingen just nu men jag tycker bättre om att skriva här :)...man kanske borde bli författare istället, vad tror ni om det? haha..fast jag blir hellre artist då :) fast jag kanske skulle hinna båda två sakerna i och för sig haha jag kan ju anställa en liten polsk dvärg som kan skriva mina memoarer medans jag sjunger :D....ingen som känner en liten dvärg??, nä tänkte väl det haha aja jag får lösa det på annat sett, kanske kan få hunden till att lära sig skrivmaskin!

Snart är det Ullared!! haha ni skulle ha hört min lärares kommentar när jag sa det innan idag! Han bara
- Tim, du är ju pinsam när du säger så! haha
Jag bara:
- Ja men har du sett vilket folk det är? det är skit kul! haha
Han:
Ja, jo, det finns ju några olika plantor i detta landet!
HAHAHAH shit vad jag garvade HAHAAH..så sant så! XD

Så nu blir det snart att bänka sig framför tvn och sen blir det dusch, utan potatismos hahah och sen att fixa frisyren!
Ha en underbar afton alla underbara människor! :)
/ Tim Lindström



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tkr om din humor :D du skriver oxå på ett bra sätt som e roligt att läsa

2010-09-28 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0