Why talk about love?

Tjabba tjena alla läsare ute i den stora vida världen med himmel så blå och jord så brun och sol så gul! Vad har ni för er en vacker kväll som denna?
Själv sitter jag, Tim Lindström här och pluggar Matematik!! alltså så sitter jag och pluggar på Hebreiska...det är matte för mig, alltså oförståligt!
Jag bryr mig inte den blekaste om någon äldre herre vid namn Pythagoras satt på en liten pall i Greklad 2000 år f.K..(Konsum alltså), och kom på att åhhh jag setter ett minus här och ett plus där och sen tar jag det talet under ett V och vipps så har vi någon sats här!...vem vet det kanske var ett misslyckat recept på någon marängsvis som Ceasar skulle ha mumsat på...

HAHA jaja ni fattar..hopplöst fall här alltså haha!!

  ........ hmm.... AHHA!!

Annars idag så har jag varit i skolan of cörse och det var väl som vanligt antar jag, men efteråt var det lite annorlunda för då stack jag och några andra av mina vänner till Väla!, Vi fick skjuts dit och hem så Tack så mycket för det Jennie & Teffie! :D
Jag handlade väl inte sådär jätte mycket men jag köpte iallafall ett par handskar, och en big mac co! haha
Ni kan få en bild sen på mina handskar om det skulle finnas intressant av herrkapet? ;P

Då tackar jag för uppmärksamheten! ;)
Halstabletter till alla! / Tim Lindström

...hoppas ni inte gick på det med halstabletter....? (A) hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller ni på med pythagoras sats NU?! den lärde man sig i åttan!! klart den enklaste ever! vänta bara, tycker du den är jobbig.. då ska du veta vad som väntar dig... du kommer längta efter pythagoras sats. en liten varning där ja. Lev gott!

2010-10-11 @ 17:55:00
Postat av: Anonym

hoho! Phytagoras sats?? som i PHYTAGORAS SATS?!? Phytagoras sats som anger sambandet mellan sidorna i en rätvinklig triangel!? Du skojar...



klagar du över phytagoras sats lär du få stöta på karma inom kort. Binomialsatser, Pascals trianglar och liknande. åhå! härligt värre. Fast, å andra sidan så finns det olika generaliseringar av satsen, inte att förglömma är Newtons generaliserade binomialsats. Du måste längta.

Det är som terapi för hjärnan. Trust me. Du blir aldrig densamma.



Good luck med dina triangeldraman tills vidare ;)

2010-10-11 @ 18:02:45
Postat av: Anonym

..och det finns inget minustecken där heller.. däremot ett plus.. och upphöjt till, vilket sedan blir roten ur..

2010-10-11 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0