Viltafton!

Ja som ni kanske visste så var jag i skolan igår till kl. 00,00 på grund av att det var Viltafton!
Det kom 88 gäster och vi som gick i 2:an fick vara där för att assistera 3:orna med att servera mat,vatten,vara dörrvakter ja lite sånt smått och gott!
Det var en väldigt intressant kväll, så därför fotograferade jag en del som jag tänkte att ni kunde få ta del av!


Matsalen med alla djurtrofeér + Michelle ;)


Ett lejon!



En utav förrätterna!


Tobbe ringde efter lite "kaffe" HAHA


Starkvinet! Vi fick även smaka på de röda och vita vinerna! :) väldigt fina viner kan jag säga! :)




En utav desserterna!


..och till sist Petra haha ;)

Där har ni iallafall några bilder utav kvällen! :) Hoppas ni finner det lite intressant? :)

Ha en bra kväll! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena M





BLI VECKANS BLOGG? :)

bara till att kommentera inlägget!

finalisterna utses imorgon kväll!



2010-11-02 @ 00:04:43
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0