Vi ses i dimman...

Ja det är verkligen vad man kan säga idag för, idag är det DIMMIGT!! haha
Man drar upp rullgardinen och tror man har hamnat i himmlen...haha

Nu ska jag snart göra vid mig iallafall för sen ska jag dra ner i stan och få lite plugg gjort, och en fika lär ju också slinka ner ^^ haha



Men jag hör nog av mig mer senare idag, så får ni höra hur det gick! ni kan ju ha en liten lottning där hemma om det kommer bli något plugg eller inte, så kan jag komma hem sen och  agera som Leif loket Olsson så kanske ni vinner dubbel-chans eller nått, eller 8 tuber tandkräm!? HAHA ^^

Men ha nu en skön förmiddag everyhopa! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: nadia

Satt precis och tänkte samma sak. Jävlar vilken dimma det är ute..

2010-10-10 @ 11:41:18
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0