Världen är full av violer!

Goddag mina kära läsare!
Måndag-Fredag, Måndag-Fredag, Måndag-Fredag..så tycker jag det känns hela tiden! Tiden går så fort så jag hinner knappt med alltså! ;O
Men nu börjar iallafall helgen och jag är då rakt inte den som tänker klaga ;)
Jag har åtminstone haft en väldigt happy dag iallafall :D och hörru ni... snacka om att jag har några skämt på lager till er nu ^^! Här har ni dom!

En i klassen sa:
- ush jag har så ont här sen det häftet från häftpistolen satt här!!
- så häft-igt ^^ haha

Sen såg vi på film på naturkunskapen och filmen fastnade/laggade så då slängde jag ur mig kommentaren :
- Någon har slutat trampa på elverket!.. ;O

Vi såg också en film om big bang och där sa dom:
- Big Bang var en otroligt stor smäll!
- Det förklarar varför mormor hör så dåligt... HAHAHA

Min lärare berättade om ett fyllo som var så berusad att han lyckade köra upp sin bil i en trappa!! och det tyckte jag var lite lustigt så mitt svar på det var :
- Ja, jag sa ju åt honom att han skulle trappa ner!

Sen på bussen hem så hade dom tagit bort en ruta inuti bussen, så jag bara:
- Här har dom gjort rutavdrag minnsan!

HAHAHAH ja ni hade tyckt dom var roliga om ni var där just de stunderna HAHA själv älskar jag mina snabba komiska kommentarer haha (Y)



Nu ska jag slappa lite och känna att det är fredag! :)
Puss på er alla! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD

varsegod :) haft en bra fredag ??? =)

2010-10-02 @ 00:10:58
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0