vinprovning-höst!


Haj på er everyhopa, idag var jag som sagt hovmästare i serveringen och det gick jätte bra :)
Restaurangen var verkligen knög full av folk, man kom ju knappt fram haha!
Här på bilderna ovan ser ni även min och Tobbes uppdukning, det är tema vinprovning-höst! :)
Jag tycker personligen att det blev jätte fint!


Sen gjorde Ludde en egen liten rätt efter middagen...tror det är chokladmousse, potatismos och jag allt ni kan tänka er hahahah!

Sen nu ikväll så har jag haft en liten nostalgitripp...mamma kom in med min slips och fluga som jag hade när jag var 2-3 år gammal typ hehe (A) så fint så!


...och nu sitter jag och glor på tvn hehe!

Men detta var allt för idag mina vänner! Kommer mer imorgon :)

Sov så gott everyhopa! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0