Tim Lindström är mycket glad!

Hello Everyhopa! Tim Lindström är mycket glad!..och varför? ja det behöver inte ni veta haha! ;D
Jag har inte uppdaterat på några dagar men jag har faktistk inte haft tiden till det helt enkelt! man måste ju proritera här i livet! eller hur? ;) hehe

Jag har varit i skolan dessa dagarna i varje fall och jag har haft jätte kul, och allt har väl gott bra så vitt jag vet!..ingen som har hört nått annat väl? haha
Onsdagen i restaurangen gick bra trots att jag var dålig...men mådde lite bättre sen! (A)
Min mamma var där och åt med kolleger och dom tyckte det var jätte gott och trevligt, så det var ju kul!
Sen torsdag och fredag har varit vanliga dagar och vi avslutade veckan nu med lite laborationer inne på rönne. Det var riktigt kul faktistk, trodde aldrig att jag skulle gilla naturkunskap så mycket..men jodå! haha

Eftersom jag har varit borta nu några dagar så kommer här lite bilder jag har fått ihop under den tiden!


Jag i köket.....haha


visserligen från näringsläran i måndags....men fattar ni hut jobbigt vi har det med alla dessa anteckningar?! XD HAHA


...även detta på näringsläran...hmm haha!

ja det var nog bara de bilderna är jag rädd hehe...men nu vet ni att jag lever! ;D

Ha det WUNDERRBARRT EVERYHOPA! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0