Städning!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt fär min dåliga uppdatering idag, men jag har storstädat mitt rum kliniskt! Jag har tömt alla lådor och ränsat där, och tömt alla hyllor och dragit fram alla möbler och dammat av, och putsat fönster och ja massor! haha det har tagit hela dagen!
Men nu är det jätte fräsht och fint igen :D

Vad har alla ni andra gjort denna underbara lördag då? :)

..men jag tänkte iallafall såhär, för att ni inte ska bli sura på mig att jag inte har bloggat så mycket idag, så lägger jag upp detta klippet med Karl Gerhard där han sjunger : Nu ska vi vara snälla!..så kan vi väl ta lite allsång (A) hehe



Ha en bra evening nu everyhopa! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0