skissen jag skissar på!

Goddagens mina vänner!
Lördagen den 9/10-10
Idag tog jag sovmorgon till kvart över tio, sen tog jag faktiskt en uppfriskande dusch och gjorde vid mig!
Sen såg jag lite på film, slappade, lite mer film, slappade och sen lyssnade jag på musik ett bra tag och nu har jag ritat lite i mitt nya skiss block!
Och till invigning av blocket var jag ju tvungen att rita en bild av Zarah Leander, och jag blev riktigt nöjd :D
så jag tänkte att jag skulle dela med mig av skapelsen här nu!





Inte så pjoskigt, eller hur..^^ hehe

Hoppas ni har det bra! Ses snart.
/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: janne

Den var ju jättefin! Lite rött hår och annan färg så får du mer liv i bilden. Snyggt gjort! MVH Jan

2010-10-22 @ 12:10:40
URL: http://zarahleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0