riktigt riktigt trevligt!

Heej igen everyhopa!
Jag har varit urusel på att blogga denna helgen men jag har knappt varit hemma!
Fredagen spenderades som sagt i Båstad, det var jätte trevligt :D, sen blev det så att jag sov över där!
Så sen dagen efter så följde jag med Michelle och sålde kvällsposten ;D det var jätte fint väder och det var faktiskt trevligt :D
Sen så åkte jag, Michelle och hennes syrra in till Ängelholm, dom stannade i stan och jag åkte hem och duschade och byttade om sen stack jag ner där igen och då blev det mat på Natalie och sen bio!
Vi såg Hämnden, faktiskt en riktigt bra film! :D kan rekommendera den faktistkt!



Jag hade som sagt riktigt riktigt trevligt :D Så tack till Michelle & Jessica för en jätte trevlig lördag! :D
/ Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0