Oh it semells good!

Helgen har sin premiär idag! och det har jag "firat" med matteprov haha.
Det var precis som jag sa igår!! Pytahgoras sats är nog fan nån marängsvis för oförstålig och kladdigt var vad matteprovet blev haha, sicket trams att ens behöva lära sig det! Ge mig en anledning till att behöva kunna det!...nä jag trodde väl det! DET FINNS INGEN haha.
Aja efter den deprimerande mattelektionen så hade vi idrott, det var riktigt kul idag också.
Jag körde rodd till uppvärming sådär en km, lite mer. Sen tog jag en pilatesboll och gjorde 200 sit-ups, sen tog jag hantlarna och körde med dom sen gjorde jag även knäböj med mera.
Efter det så körde hela klassen spökboll, alltså kondition där :D, och sen avslutade vi med stetching...eller hur det stavas haha!

Sen slutade vi 11,25 WOHOO, fast vi åt lite mat i skolan först, men sen tog jag bussen till stan och där beställde jag en tid hos frisören och sen gick jag runt lite i stan och tittade på kläder och tillslut hamnade jag i bokhandeln där jag hittade ett skissblock för endast 55:-, fynd där alltså ;)

12,33 tog jag bussen hem och efter det har jag bara latat mig, men sen kom mamma hem och då hade hon köpt 3 parfymer till mig + ett bäddsett! :D Tackar!


Undrar ni över namnen på parfymerna så kan jag meddela att de små namnändringarna är pga att de inte är köpta i en parfymaffär, därför har namnen ändrats lite, men parfymen är densamma ;)


Kommer passa utmärkt till mina möbler ^^ hehe

Så ut nu med er och lukta er fram till mig ;) haha
Ha de gött everyhopa! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0