Magkatarr igen..

Ja idag har jag varit urusel på att blogga...
Men jag har även förklaringen! Tim G Lindström har PLUGGAT!!! tro det den som vill men jag har blivit klar med svenska filmanalysen och har kommit lite längre på mina menyer + att jag har skrivit om en ost på engelska!
Det ni ^^ haha

Sen har jag faktiskt varit hemma idag på grund av känning av min magkatarr igen.. :/, tråkigt!
aja det är bättre nu igen iallafall, så imorgon blir det skolan.
Imorgon ska jag också hålla mitt föredrag om julbord! är rätt nöjd med det faktiskt :) så håll tummarna för mig!

Sen nu ikväll har jag också varit ute i Vejbystrand hos min syster och fikat och snackat lite :), väldigt trevligt!

Men nu ska jag titta lite på tv och sen ska jag lägga mig för imorgon är det en lång dag!

Pussgodnatt everyhopa! / Tim Lindström

P.S, stubben klarar sig inte utan sin makrill på tub! Abstinensbesvär direkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0