lärare som lässspar och säger liksom 10 ggr

hej på er everyhopa!
Bloggningen = dåååålig haha
jag ber om ursäkt men det har inte blivit av liksom...har så mkt annat att tänka på med skola och annat på fritiden :) men jag bloggar ju så fort jag får chansen det lovar jag ;)
Ja det har ju varit måndag och tisdag nu och veckan börjades men näringlära som slutade tidigt så man var hemma kvart i ett :) det gillades väldigt mycket!
Sen idag så har vi haft Historia A...och där har vi fått en ny lärare som lässspar och säger liksom 10 ggr i varje mening H.A.H.A!! + att han är svenskalärare också HAHA komiskt eller hur?! haha

Aja sen hade vi vanliga lektioner och sen slutade vi halv tre, och då tog jag,linnea,petra,ludde & simon bussen in till stan och gick sen till Donken! MUMS hehe fatta så gott det var!! helt underbart!! jag säger som ludde
- " Det kn*llar i munnen! " HAHA så gott var det ;P

Dessutom tror jag inte jag har skrattat så mycket på årtionden som idag! Trodde jag skulle få andnöd minst 10 gånger haha.


men jag måste tyvärr rusa nu men kommer om ett tag igen och då får ni några bilder ifrån dagen!
ha det gött! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0