Jag vet vad jag vill!

Hello Everyhopa!

Idag var det restaurangdag som det är varje onsdag! Jag är fortfarande i serveringen och idag hade jag även min uppdukning, som Tobbe var med och gjorde!
Det blev en uppdukning i temat: Musik! tänk då äldre musik...typ 30-tal ^^, fin fina gejer det! ;)
för er som då tänker..jaha gjorde han en uppdukning på psalmer?? Oh no så låter inte den musiken tro mig! så därför får ni ett smakprov hur det kunde låta!

Ernst Rolf,  Kyssen!

...så kunde det låta när Sveriges dåtida största revykung tog ton! :)

Nu kan jag tänka mig att ni är nyfikna på att se hur uppdukningen såg ut?:D ^^...eller inte...JAHA!!! skit i det då!! men glo endå (A)



...hoppas ni ser vem som är på skivan..såklart Zarah Leander! :D


Det i mitten är min fiol som är 150 år gammal! + en blockflöjt som jag hade i skolan mellan år 1-6 ;P haha, sen är där även 2 lergökar och sen 4 skivor med legender som: Zarah Leander, Ernst Rolf, Edvard Persson & Evert Taube.

Och där har ni menyn :)

Sen när jag fick servera så hade jag till en början bara ett bord med tre trevliga damer haha och sen kom ett par till, även dom trevliga såklart ;)
Så lunchen gick bra över lag tycker jag, jag är helt nöjd med dagen! :)
Hoppas ni everyhopa också har haft en bra dag!? :)

Så lova mig nu att ha en Wunderrbarr afton i celebert sällskap! ;)
/ Tim Lindström

<3


Kommentarer
Postat av: Petra

så jävla snygg uppdukning :D inte ens jag hade kunnat få fram en sådan bra fantasi :D

2010-10-20 @ 22:16:42
URL: http://lifeofpetraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg uppdukning :D

2010-10-21 @ 10:24:51
Postat av: janne

Vilken skön bild med Zarah-skivan och nothäftet. Vilken sång är det tro?

2010-10-21 @ 11:07:19
URL: http://zarahleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0