Historian är körd!

ja nu tror ni väl att hela sveriges historia har förintats eller något, men där har ni faktiskt fel mina kära vänner det är bara det att min lektion inehållande historia mellan 9,50 - 10,45 är inställd! haha och här sitter man klar och har inget att göra nu..
Aja jag och stubben bestämde iallafall att vi tar nio bussen ut ändå så får vi plugga på massa andra saker istället! ;)

Sen börjar vi med matte kl. 12,00 sen fortsätter alla lektionerna på rad med svenska engelska och matkultur som även betyder redovisning av mitt julbord ^^ fräääckt va? haha

Tror ni det är kallt att cykla till stan idag?..  Det ser kallt ut! Väldigt kallt! Aja lite kyla har ingen dött utav..eller nja så hade dom inte sagt på Titanic men men hehe...


HAHA där har ni stubben...ingen har dock sett hennes ansikte, mohaha!! så akta er....jag bara säger det...


...den här kan också vara farlig...belive me haha!! B.E.N.G.A.N

Så det får vara allt för denna morgonen, eller ja jag kanske slänger in några ord sen från skolan.
Ha en bra skoldag/jobbdag/arbetslös-dag/ledig dag...jaja ni fattar, bara ni har TREVLIGT så!! ;)

Ha det Wunderbarrrt!/ Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0