Hattar!

Hej nu är jag hemkommen ifrån stan! Jag hade jätte trevligt och fick mycket gjort faktiskt, och han prata om allt mellan himmel och jord haha, men det var framför allt jätte trevligt! :D Tack för denna dagen stubben ;)
Sen när man kom hem då var mor fortfarende mitt uppe i den stora städningen och så började jag experimentera med mina hattar, och jag ville gärna ha dom på rummet så jag provade lite olika saker med så här blev det :



Jag tyckte det gav en viss effekt alltså ;D hehe

Sen nu har jag faktiskt varit en duktig påg och pluggat lite till så nu är mitt projekt om julbord klart! Duktigt Tim!
Klapp på axeln ;)

Nä men nu ska jag väl hitta på något annat antar jag haha, kanske kolla runt lite på tuben.
Ha en lovely evening everyhopa! / Tim Lindström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0