Goda vänners sällskap!

Åh jag hade en helt underbar kväll igår! Ni vet en sån som man aldrig vill ska ta slut..:)
Jag blev med andra bjuden på tre rättersmiddag bestående av:
Förrätt: Sillatårta
Varmrätt: Köttgryta med någon ädelsost tror jag dom nämde hehe, med potatis och allt gott!
Dessert: Äppelpaj med glass.
Dryck: Vitt & Rött vin!
...och inte nog med det, vi fick kakor och popcorn sen också ;P man skulle kunnat rullat hem så mätt och glad som man var. Så jag tackar familjen Morin för denna underbara kvällen och sen tackar jag såklart för allas trevliga sällskap :D. Tack!

Vi hade även för oss andra roliga aktiviteter...ja inte som ni tänker nu haha!!, något mer busigt om man säger så haha...Hallåja jaaag riiingeer fråån...HAHAHAHA så klockrent! haha helt underbart haha

och mina kära läsare jag har ett nytt skämt ^^
Michelle råkade dra ut sladden till larmet i huset!
- Då blir vi larmade!
HAHAHA..hoppas verkligen ni fattar XD haha

Men nu ska jag fortsätta passa min systerdotter Maja, slänger nog upp några bilder på oss sen:)
Ha det Wunderbart! / Tim Lindström

P.S besök Michelles blogg här! :) http://michmorin.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0