Före och Efter!

Jag brukar ju nämna mitt hår lite då och då haha, och mitt hår och jag har en rätt så speciell relation ;P
Ibland är allt så bra och fint och ibland är det ett rent helvete haha..
Men nu när jag har nämnt det så mycket så tänkte jag att ni kunde ju få se hur det ser ut efter duschen och sen när det väl är klart ;)....det är magi haha!

Före...


Efter! ;)


Där har ni det, simsalabim haha ;P

Hur det gick till...ja, det kan ni ju fundera på haha!
Ha en underbar kväll! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: janne

Andra bilden påminner om killen som vann Idol för några år sedan, från Norrland...sjunger Elvis. Hövve står still...as usual. Annars ska du vara glad för att du har så mycket hår för med åren blir det fan mycket glesare..ich weiB!

2010-10-28 @ 18:28:58
URL: http://zarahleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0