Feeest!

Så nu sitter jag här vi datan och har precis kommit hem från skolan!
Alkoholprovet som vi hade kändes riktigt bra, tror jag kommer få bra resultat på det :)
Att sitta här har jag egentligen inte tid med, för jag ska på feeest i Båstad så jag måste äta, duscha klä om mig (fint) , göra vid håret lite och sen ska jag vara i stan kvart i fem...klockan är nu 15,05 så lite bråttom har jag hehe ;)


Bilden är tagen idag när stubben och jag gick en runda på idrotten! den är visserligen inte tagen med en systemkamera men jag är rätt nöjd ändå! ^^

Men vi hörs nog imorgon tror jag för ikväll finns det nog inte tid för blogginlägg :)

Men ha en underbar fredagskväll och natt! Så hörs vi mina vänner!

Lev Wunderbarrt! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0