Äntligeeen..

Så nu är jag here again everyhopa!
Hoppas ni har saknat mig ^^, jag har haft rätt mycket i skolan och måste ta hand om det först liksom..tyvärr!
Men nu pausar jag och bloggar istället..för det är såååååå mycket roligare! :)
Igår var jag som sagt med klassen på studiebesök på Bellis Blommor och där fick vi lära oss lite om hur man gör kreationer med blommor och dylikt, så jag tänkte slänga upp bilderna här nu :)







På den sista här har ni rosen som vi fick sen :)

Så nu fick ni kanske lite inspiration? ;)

Ja sen min dag idag, den har väl varit som dagar är mest haha...tror nog många förstår mig!
Det blev iallafall inget Väla som planerat, men kanske lika bra det så man inge gör av med för mycket pengar ;)

Nu ska jag titta lite på telivisionen och se om där finns något som ens är nära underhållning...kan bli spännande haha!!
Men ha det gött everyhopa så hörs vi snart igen!
/ Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0