25/55

Goderdagens Everyhopa!
Jag är hemma från en fullspäckad dag i skolan. Vi hade ju som sagt igen historia så stubben och jag pluggade istället och sen hade vi matte...och vi skulle få tillbaka vårat prov :S...men det var positivt! Jag hade fått 25/55 och 20 var G, så jag är jätte nöjd haha, matte har aldrig varit min grej, det är typ som kärlek! HAHA så ett G är jag mycket stolt över ;)

Sen hade jag ju då min redovisning av julbord, och det gick jätte bra! :) läraren var nöjd iallafall och jag med och det är ju ändå det som räknas mest, eller hur! Så tummen upp på det.
Nu har jag kommit hem och min brorsson är här och han försökte precis lära mig att spela UNO...som jag har kunnat en gång men jag fattade inget nu haha, illa alltså!! ;P
                                
Hoppas alla ni läsare också har haft en bra dag! :) och att ni nu får en bra kväll för det ska jag ha!
See you later! / Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0