Var tar tiden vägen?

Goddagens Everyhopa!
Då var det söndagen den 21 November!...redan, det är inte klokt! Personligen hinner jag knappt med tiden, den bara springer ifrån mig!

Men idag tog jag mig iallafall en rejäl sovmorgon, tyckte att jag var vär det. Sen har jag bara gjort vid mig och frillan, sen har jag ätit lite och sen landade jag här...ovanligt haha
Jag har iallafall tänk att jag ska plugga lite sen, men jag har bara tänkt det, så jag vet inte om jag utför tanken ännu haha...troligen bara lite isåfall! Helg ska väl ändå vara helg?

Förresten är det någon som har något bra film-förslag, kanske någon svensk bra film? Så får ni gärna dela med er. Hade varit gött att se en ny film! :)

Har även hittat ett underbart klipp med Zarah Leander, där man verkligen får höra på hennes starka orgel-stämma! Wunderbarrt!
Se och njut Everyhopa!




Stå på dig! Annars gör någon annan det!
/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: johan westerberg

heej på dig ... vilket intressant blogg du har , åh vilket shangtilt klipp med Zarah Leander , helt wunder schönes , hon var , är och förblir en fantastiskt ljuvlig stjärna . din blogg kommer jag att följa , den är oerhört intressant



mvh johan Westerberg (therealdivastar)

2010-12-16 @ 23:32:07
Postat av: Tim Lindström

Hej! Tack så mycket! :) Ja Zarah är min stora förebild och jag känner igen mig så oerhört mycket i henne, och jag sjunger även hennes låter...dock endast privat än så länge! ;) hehe

Men jag anser mig ändå ha en rätt bra röst om man får skryta lite haha!

Vad kul att du finner bloggen intressant och vill följa den! Det glädjer mig oerhört mycket!

MVH Tim Lindström

2010-12-17 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0