Min dukning

Hej igen! Det var ett tag sen, men jag har verkligen inte orkat att blogga! men tänkte att nu slänger jag in ett litet inlägg till er :)
under dessa dagarna har det varit skola och helg...ja skolan är ju som skola är mest haha, tror att de flesta förstår iallafall! :) Och nu i lördags så hade vi besök av Linnea och hennes familj och då lagade jag tre-rätters middag bestående av morrotssoppa med basilikac-creme-freish vet inte hur det stavas x) haha, sen hade vi kött med rotfrukter, rostade rödbeter och pepparrotsgrädde och till dessert hade vi vit choklad pannacotta med bär och choklad flarn.
Och till maten drack vi först ett vitt vin som hette : Via del campo, blanco som är ett ekologiskt vin, och dessutom jätte gott! Sen till köttet drack vi : Native Touriga Nacional Cabernet Sauvignon 2009, det är en nyhet och det var jätte gott verkligen, kan rekomendera dom båda starkt! :)
Har tyvärr inga bilder på maten..glömde ta det haha, men jag har på min dukning!



Blev mycket nöjd med den dukningen faktiskt ;)

Sen igår så var det julskyltning här i Ängelholm och då var man nere där och tittade runt! blev väl inte som planerat men men.

Har fler bilder från dagarna som har gått, men lägger upp dem i ett ennat inlägg!
Ha det bra everyhopa!!
/ Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0