En förkortning av veckan!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt Everyhopa! Jag har bloggar otroligt kasst denna veckan...men jag har verkligen haft fullt upp! Framförallt har jag pluggat massor och kommit ifatt med massa arbete så det är gött :)
Dagarna i skolan har också varit jätte långa så man har varit dö trött när man har kommit hem..så därför har bloggandet legat nere denna veckan!
Men nu är jag här igen och skriver en bit till er ;) och jag tänkte dela med mig av lite bilder som har blivit tagna under veckan!

I tisdags var jag och min klass och åt i restaurangen på skolan, det var ettornas andra gång  i matsalen så nu fick vi se vad dom gick för! Dom var mycket duktiga kan jag säga:

jag tog biff rydberg till varmrätt!

Jennie & Teffie :)

Jag ;)

I tisdags hade vi även matkultur och då fick jag hjälpa till att duka och då blev det så här :


Jag står och putsar silver-kuverttallrikarna!

Sen när jag kom hem på kvällen så var min söta systerdotter/guddotter på besök! :D, och hon har precis lärt sig att gå!



Sen idag, lördag alltså så har vi haft öppet hus på Gymnasiet och vi på Hotell & Restaurangprogrammet bjöd på guidning i lokalerna och sedan på lite tilltugg och kaffe för den som önskade! Så idag har jag pratat så mycket med folk så jag är helt hes haha

Här är då en bild på det tilltugg som serverades! :)

Detta var då lite ifrån min vecka som har gått! Hoppas ni finner det lite roande att läsa och se vad som har hänt mig :)
Ha nu en Wunderbarr afton mina Herrskap och njut av varandras tillvaro eller om ni är ensama bädda ner er under en pläd och ta något gott och dricka och se på en bra film!...med enklare ord: Lyxa till det lite! ;)
Lev gött! / Tim Lindström


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken go mat. jag blir hungrig ;)

2010-11-20 @ 22:37:36
URL: http://darknessangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0