Fester och gås!

Hej Everyhopa!
Igår var jag i Båstad och festade till det lite och åt Tacos och drack gott vin! Det var bara jag michelle & Jennie till en början men sedan kom Ludde och Billy en stund....men det var inte många minuter haha! Sen kom Alex och då satt vi alla och kollade på Mr. Bean den totala katastroffilmen! HAHA, den mannen är underbart kul! XD
Sen spelade vi lite kort och det gick riktigt bra för mig måste jag säga! ^^
Men så helt plötsligt var klockan nästan tolv och då var det att ta sig till bussen och såklart fick man skjuts dit av goa vänner! :) Tack!
Tyvärr har jag inga foton från kvällen...glömde det helt!
Men jag har lite bilder från veckan som jag inte har lagt upp så dom kan ni frå njuta av!

På restaurangen hade vi i onsdagskväll Gåsafton för 90 gäster och då såg maten ut såhär :

Detta är då kråset från gåsen som serverades till svartsoppan, det är saker som strupe,hjärta,lever, magmuskel och katrinplommon och äpplen!


Varmrätten: Gås med brysselkål, rödkål, katrinplommon och äpplen!


Desserten som var äppelkaka med vaniljsås!


Min kollega under dagens lunch och gåsaftonen! Vi klarade hela dagen riktigt bra! :D(Y)


Sen har jag några övriga bilder ifrån veckan! :)

Min hund Tindra, har en tendens att varje morgon när jag går upp ur den varma goa sängen så hoppar hon upp och lägger sig där så brukar jag få bädda ner henne! haha



En bild som jag tog i skolan..blev rätt cool faktiskt! ;)


Det var allt för nu mina kära vänner men jag skriver nog snart igen!
Ha det Wunderbarrrt Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: janne

Vill också ha en hund! Va go hon ser ut Tindra. Lucky you!

2010-11-14 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0