tack för en trevlig kväll!

Jaha då var det visst ettt tag sen igen haha!
Kan ju meddela att jag igår var först i Danmark med fam. Morin och Tobbe Larsson! Det var väldigt trevligt och vi åt pölse och drack lite gott och handlade lite gott, som jag sen skulle ha till kvällen!

För igår kväll blev det lite fest hemma hos Thomas med Jennie, Michelle, Alex & Danne, vi körde lite bowling och massa annat och sen gick vi ner på stan och åt på Kirris! Jag tog en planka och ett glas rött! Väldigt gott, fast det var dock inte det finaste vinet jag har smakat...
Sen gick några av de andra in på Saloon medans jag och Jennie satt kvar på en bänk och snackade om precis allt haha, var faktiskt jätte trevligt! :D
Sen när dom andra nästan kom ut gick jag och Jennie in på Saloon, och där blev vi bjudna på lite drinkar av Danne! Väldigt snällt tycker jag! :D Tack Tack!
Efter nästan 2 timmar stack vi väl därfrån, och mötte upp dom andra igen!
...dock hände det en liten sak...men vi får hoppas det blir bättre! :)

Så tack för en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0