skärsår i ansiktet!

Gomörran, Gomörran!
Hur lever livet med alla idag då? Själv lever det ypperligt kan jag ju säga ;)...förutom en sak! Jag har ett skärsår i ansiktet haha...fattar ni hur klumpig en människa får vara haha, jag kan faktiskt erkänna att jag aldrig har skurit mig när jag har rakat mig men NU! visst, och inte det minsta heller! Två streck ovanför läppen haha...inte bra alls!
Så varje gång jag ler nu svider det och drar i läppen på grund av det såret haha!! så jag får vara en icke-leende person idag då!
Aja förutom det så verkar vädret bli bra idag, solen skiner, och det är hög fin luft! Gotte för lungorna! ;)
Detta är också sista dagen på lovet....inte o.k!! Känner verkligen inte för skolan igen! Hade gärna tagit en vecka ledigt till. Men man får väl bita i det sura äpplet, som det så fint heter och gå dit och göra sina sysslor och le lite fint ;)...ja, om jag nu kan le vill säga haha!


Bilden : kan vi säga är neutral, för jag vet inte varför jag valde denna till texten, men jag gjorde den när jag hade tråkigt en dag iallafall! ;)

Men ha en bra dag idag everyhopa, så kommer här nog in lite inlägg då och då under dagen ska ni se!
Gå mot strömmen! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: amada :D

sv : hej vad kul att du vill vara med och tävla :) jag hör av mig senare ifall du kommer vidare oså :)

om du gör det får du skicka en bild om din blogg :)



kram amada :D

2010-11-07 @ 11:43:02
URL: http://aaamaaadasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0