Ska ni ha en stänkare?


HAHA såg precis på ett avsnitt av Starke Man. Älskar den serien alltså haha, så underbart roligt hahaha
Dagens bästa var såklart:
-Vet du vad man får om man korsar en talliban och en kommunarbetare?
-Jo man få en mördarsnigel!

HAHAHAHA så jäkla klockren alltså haha, det är precis min humor hahah

Nu ska jag fortsätta med att se Parlamentet på Tv4 och se vad det har att bjuda på idag ;),
sen blir det Beck - Gamen, reklamen såg spännande ut och jag har faktiskt inte sett den innan så det kan ju vara kul att se något nytt, och Beck brukar ju hålla måtten på spänningsskalan! Så det blir en bra sista kväll på lovet ändå!


Ska ni ha en stänkare? ;)


/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: janne

Han med nackkragen var sanslöst rolig när han dansade med sin granne och frågade: Du...får jag kalla dig min Carmencita? ha ha!



Starke man är också jäkligt bra men jag förstår tyvärr inte skånskan ibland, särskilt inte hon som mest väser fram sina repliker.

2010-11-08 @ 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0