Prepp på julbord

Idag hade vi förberedelser för julbord på schemat! så jag coh Jennie tog tag i att göra pepparkakorna, degen var redan klar men jesus så mkt deg!! Den tog aldrig slut kan jag säga haha.
Har lite bilder från dagen här:



Ellie gjorde en smiley i mitt hår med mjölet HAHA XD


Visst liknar det han människo-geten i den första Narnia filmen? hahaha


Såhär blev det när allt var klart! ;P Rätt mycket eller hur? haha

Sen senare på eftermiddagen blev vi alla rätt trötta så det blev inte så mycket allvar haha...Teffie blev ju helt galen XD haha men kul hade vi! ;D
Sen bad Hans mig att ta bort pappret på alla dumlena...rätt mycket där också men alla kom och hjälpte mig så det gick bra ;)


Det var allt om denna dagen! Nu ser jag på Rolandz och i pauserna lyssnar jag på julmusik och sen blir det mina favoriter....Pensionärsjävlar på kanal 5, 22,00 ;D ni måste se det!

Ha en Wunderrbarr afton Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0