Onsdag=köket

God afton mina kära vänner/Everyhopa!
Hoppas allt är bra med er? Själv är man rätt så sliten efter en heldag i köket, men jag var på köttspisen med Jennie så det gick asbra! :D Vi sammarbetar verkligen riktigt bra, tajmar det asbra! Så tack Jennie för idag! ;)
Det vi fick laga var:

Rimmad oxbringa med pepparrotsås och impotatis.
&
Hjortfilé med vild-äppelgräddsås och rotfrukter.

Fattar ni hur gott detta var? Herregud, det var så man satt och stönade när man åt hjorten! Har ni inte ätit hjort så tvingar jag er att göra det haha! Det är något så gudomligt gott, helt himmelskt! Wunderrbarrrt!!


Bilden bjuder jag på ;) hahaha vi skulle bara se om blomman satt kvar om man tryckte in den i mitt hår, och jo visst gjorde den det ;) hahaha

Så nu är jag precis hemmkommen och nu blir det lite plugg på alkoholhantering och mitt landskap Bohuslän!

Ha en wunderrbarr afton mina herrskap!
/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Jennie Maaninka

Tack själv! We are the best!! ;D

2010-12-02 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0