Nu står jag på förstapallen igen!

Hello Everyhopa!
Dagen har bestått av, Näringslära, Näringslära,Näringslära och lite till Näringslära! vi var tvugan att räkna ut energiprocent på allt, och då menar jag ALLT som vi har ätit under en veckas tid!....rätt segt om ni frågar mig, men nu är det gjort iallafall.
Sen var det lunch..inget att hänga i julgranen direkt! Sen satt jag och vänta i tre timmar på Linnea, för vi skulle ner till stan sen på olika ärenden. Jag köpte faktiskt en kavaj som jag har tittat på länge..


Visst är den snygg? :D...eller säg vad ni vill men jag gillar den skarpt!
Så nu är man lite fattigare...men ack så lyckligare haha.
Tror nästan man tillhör gruppen shopaholics snart asså...inte så bra kanske, men tänk vad lite nytt tyg kan gör en glad! Eller hur!? ;)

Men nu är jag iallafall äntligen hemma, så nu blir det musik och lite plugg...som alla andra dagar alltså, då räknar jag även med helgen kan jag meddela!

Nu får ni Everyhopa ha en lovely afton!
/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: janne

Ja du har grymt bra klädsmak, nästan a´la Micke Jackson!

2010-11-23 @ 08:30:27
URL: http://zarahleander.blogg.se/
Postat av: Sofie ♥

helt okej :) vad ska du göra idag då? ;)

2010-11-23 @ 09:05:26
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0