Nationellt prov, och en daglig dos av Die Leander..


Dagen började med nationellt prov i engelska..ja det räcker väl att säga det eller? haha
det gick väl sådär om man säger så..
Jag är ingen höjdare på varken engelska eller matte bara så alla vet! men däremot det svenska språket klarar jag galant ;)
Aja det provet tog iallafall några timmar och sen var det lunch, matte, svenska och matkultur!
Dagen i sig har väl gått rätt fort men klockan var ändå kvart över fem innan man var hemma! Lite mindre kul om man säger så.
Men en annan glädjande sak var att mamma och jag tog bilen ut till Vejbystrand och besökte Fam. Hult, alltså min syster med familj...och där finns ju lilla Maja, åhhh hehe hon har lärt sig gå och nu går det jätte bra att gå för henne....oj rolig mening där ja! XD
Så vi gick runt i huset och hon skulle bvisa mig sina nallar och sen kröp vi under stolarna och lekte titt ut sen fick hon jaga mig lite haha åhhh jag vill vara 2 år igen!! Så himla enkelt allt var! :O

Men nu sitter jag här hemma och snackar med Jönan Bönan på msn och på "fejjan" haha...citat av Bönan!
...och att tillägga en sak till jag gör, så lyssnar jag på Zarah Leander...min dagliga dos för välbefinnadne här i livet! ;)

Zarah Leander!

Ha en Wunderrbarr afton mina kära vänner!
/ Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0