Matkultur

Klockan är nu 14,51 och om 15 minuter så ska Michelle och Teffie bjuda klassen på några rätter från olika landskap i Sverige för att man ska få inlevelse i de olika traditionella rätterna! ska bli både spännande och gott ;)
Men för att fördriva tiden sitter nu jag, Jennie & Petra vid datorerna....Petra dödar björnar och Jennie sitter på fejan! haha...alla djupt konsentrerade kan jag lova! haha

Hade förresten naturprov idag, det handlade om rymden! Det var faktiskt väldigt intressant och jag kunde alla frågor + att jag skrev lite om en vetenskapsman! Riktigt nöjd! tummen upp på det! (Y)
Men nu ska jag snart äta goo mad och ha redigt trevligt!


Ha det göttans Everyhopa! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0