Liberace

Alla kanske inte vet det men jag är ett stort fan av pianomusik! jag lyssnar mycket på Chopin och sånna och nu har jag hittat en till pianist som är gudomligt duktig och han är en otrolig entertainer! Han är äckligt rik och har otrolig klass och glamout det kan jag lova! Hans namn var Liberace!

I detta första klippet får man se en éntre till en av hans konserter och det börjar med klipp ifrån hans hus, och sen kommer han in på scenen i sin Rols-Royce och klädd i en päls som heter duga ^^



Liberace i Las Vegas!


Liberace spelar : Beer Barrel Polka....och jag kan lova att det går undan...trots hans stora diamantringar på fingrarna ;)


Håll till godo Everyhopa! ;)
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0