det har inte hänt ett piss!

Ja jag har verkligen inte gjort nått dessa två dagarna, så jag kan inte skylla på att det är därför som jag inte har bloggat...fast jag har en bra bortförklaring här! hör på denna : det har inte hänt ett piss, så därför har jag inte haft något att skriva om!

Men nu har jag lite haha, jag har nämligen varit på Väla idag med 5 trevliga vänner! Fast jag hittade verkligen inget! så jäkla tråkigt... men å andrasidan så har jag inte så mycket pengar ändå så det kan väl vara jämt antar jag! ;)
Men jag åt iallafall på Donken haha, gott gott! Tyvärr har jag inte några bilder därifrån men jag har några bilder ifrån när jag var hemma hos min kompis Jack häromdagen! Vi hittade en ny app till Iphonen där man endast kan färga tex en sak i ett foto! så här kommer lite bilder på det! :)







....också två bilder på huvudpersonerna haha!



Visst blev bilderna bra? :D jag är nästan beroende av den appen nu haha!

Detta var allt för stunden mina vänner!
Ha ett fortsatt bra liv! / Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0