- Pekka, Pekka! Ser ru skoogen??

-Pekka, Pekka! Ser ru skoogen??
- Nää, trääna e ivägen!

HAHAHAHA ASG! XD

aja hej på er Everyhopa! hoppas allt är Wunderbarrt med er? :)
Själv mår jag superbt!

Idag har det varit skolan hela dagen, fast vi hade en underbar sovmorgon fram till klockan 12,00...det var inte dumt kan jag säga! ;)
Sen hade vi massa vanliga ämnen som matte, svenska & engelska...you name it! Sen avslutade vi med Matkultur och då gick jag och Jennie och samlade in råvaror som jag ska använda på torsdag, vi fick många skratt på dom minutrarna det kan jag lova haha!
Förretsen bara så ni vet, Jennie kan smaka doft ^^, det ni, det är då inte dåligt ;P haha

Jag passade faktiskt på att ta bilder på två av rätterna vi blev bjödna på, men datan är seg och det är visst nått problem när jag laddar upp bilder så dom kommer inom kort...om jag inte glömmer det vill säga ;) haha

Det var allt för stunden mina vänner! Vi hörs snart igen!
/ Tim Lindström


Kommentarer
Postat av: sofie

Okej tränat till jul spelet i skolan, varit med kompisar och tränat innebandy ;)

2010-11-23 @ 22:49:09
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0