Jul, Jul, Strålande Jul!

Det var ett tag sen man var aktiv här ja!
Ja jag har haft fullt upp med julbord i skolan därdet har blivit dagar från 08,30 - 23,00, det tar på kroppen kan jag lova!
Jag har tagit lite bilder från vårat julbord och såhär såg det ut!







Inte illa va? ^^
Jag tycker det är as snyggt! ;D...säga vad man vill men överflöd är vackert! ;)
Men bakom allt det vackra är det oerhört mycket jobb! Så nu efteråt är man rätt så sleten, men gud vad kul man har haft ändå!
Det är ju trots allt bara jul en gång om året!

Sen de andra dagarna har det varit vanliga skoldagar och vi har hunnit med ett nationelltprov i matte och se klart en film på svenskan som hette Rosens namn, och den handlade om massa mord i ett kloster som skulle lösas på 1300-talet, den var väldigt speciell men jag gillade faktistk den...den slutade bra iallafall! :)


Jag får ju inte glömma att nämna att min älskade farfar var nere här förra helgen och det var jätte kul att ha honom här! :)
Vi snackade om allt mellan himmel och gjord, och han var med och firade mammas 56 årsdag och vi shoppade lite och var och besökte min bror med hans familj och min syter med hennes familj!
Det var verkligen en otroligt trevlig helg!
Pratade med honom nyss, och tyvärr så har hans bästa och enda vän som han hade kvar uppe i Göteborg gått bort :/ så det var väldigt tråkigt men farfar tar det bra, och tänker inte svika Göteborg efter 50 år där!
Men jag skänker en liten tanke till farfars vän som nu har lämnat vårt jordeliv, och hoppas nu att han har fått det bra där han är nu, och att hans familj får en bra tid genom deras sorg!


Farfar och min brorsdotter på bilden! Från mammas 56 års kalas! :)

Annars lever mitt liv Wunderbarrt! och har jag glömt att lägga till något här nu, som har hänt under tiden jag har varit lite off, så kommer det antagligen senare!

Ha det Wunderbarrt Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0