Nobel

Jo det var en sak jag glömde nämna innan haha!
Idag den 10/12- 10 har jag varit hemma från skolan, på grund av förkylning :/....har mått kasst i några dagar och igår ville min kropp bara sova! Så det fick bli att vara hemma!
Så det har blivit film/Serie i form av Playa del sol, som jag brukar se på när jag är sjuk haha älskade den serien HAHA XD



Sen har jag pluggat, lite,lite,lite hehe....fick en LITEN kick att göra det!
Efter att den kicken var över så började jag rita lite, och idag blev jag faktistk nöjd med mitt resultat efter att jag hade hittat lite inspiration på nätet, och så här blev det :


En sekelskiftets kvinna, i den tidens moderiktiga kläder! :)

Sen resterande tid av dagen har blivit att ligga under pälsfilten och se på Nobelprisutdelning och nu är vi mitt uppe i Nobelbanketten...och jag lade precis märke till att de serverar kaffekopparna exakt på samma sätt som vi gör på Hotell & Restaurang! Rätt så häftigt asså! ^^

Nä nu ska jag se vidare!
Ha en lovely afton!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0