Mormor & Morfar

Idag har jag bara slappat och sjungit! hehe som vanligt ;)
Men sen i eftermiddag så gav jag och mamma oss ut i halkan för att besöka morfar!
Men innan dess besökte vi mormor, för att göra fint där. Vi skrapade av snön på hennes sten och tände ett nytt ljus så nu har hon det ombonat och fint igen! :)

Lilla söta, goa mormor! Hoppas du har det bra, på ett fint litet ställe men blå himmel och mycket blommor :)


....såhär har hon det iallafall det på den platsen vi kan besöka henne nu! :)


Sen åkte vi iallafall till morfar och han blev jätte glad att se oss, och vi pratade nog 20 gånger om mitt körkort, och det visade sig att till och med mormor en gång i tiden provat att köra bil men det hade väl gått sådär så hon höll sig till att köra traktorn när dom plockade betor, då det gick i snigelfart! ;)
Sen drack vi kaffe och åt Winerbröd, och tände det fina änglaspelet som mormor och morfar alltid hade på tvn vid jul! :)



Se begav vi oss hemmåt..och halt var det på vägarna kan jag lova!

Men nu ska jag se på Rena rama Rolf, och sen försöka att vinna lite på bingolotto genom Eldsjälsgalan!

Ha en Wunderbar kväll Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0