Lucia....städning!

Idag var det städning,städning och åter lite städning i skolan! Jag hamnade i baren och där fick jag står och skrubba allt rostfritt tills det blänkte som solen, lasta ut och lasta i flaskor, bära kartonger upp och ner, klättra på stegar...även där upp och ner haha!
Sen fick jag och Petra putsa all mässing på utsidan av baren!....inte kul alls, eller jo vi hade rätt kul men jobbet var allt utom kul! Vi låg som två uttorkade sillar på golvet med varsin puttsduk haha! ush! ingen vacker syn!

Men sen var dagen äntligen slut och, då hade man fått onda knän och huvudvärk! Det kallar jag julklapp! haha
Men nu sitter jag iallafall och ser på ett Lucia tåg på tv...missade det i skolan ju :/ men detta på tvn är iallafall väldigt vackert! :D....ockej nu sjönk det lite i graderna asså....Darin kom in och sjunger Holy Night...inte bra alls!
aja allt blir inte som man har tänkt sig haha

ja apropå det! Jag är även så himla trött på att man hela tiden ska prata en massa skit! men visst fine så är det kanske, men när det till och med kommer till att hitta på saker, då är det lite för mycket tycker jag!
Men jaja sånt orkar jag inte bry mig om, finns så mycket annat viktigare och framför allt roligare!
Det måste bara vara jobbigt för den som är ute efter något så mycket så att den måse ta sig över sanningens gränser...inte bra att vara där och leka!

Nä men nu måste jag plugga vidare för imorgon ska jag trycka ut en massa papper som ska lämnas in!



Ha en Wunderbar Luciakväll Everyhopa!
Kramar. Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0