Limited Editions

Hej igen Everyhopa!
Även denna dagen har gått åt till att hjälpa till med ljus och ljud i kyrkan på gospelkonserten. Det gick lika bra idag och jag och jack fick massa applåder för våra insatser och sen fick vi var sitt paket av kören och vi ska även få hemskickat någon sorts gåva! :D
Sen höll prästen idag en helt underbar predikan om hur vi alla precis som vissa matvaror i affärerna är, Limited Editions! Vi är unika och finns bara tillgängliga en viss tid! Otroligt sant! Sånna predikor faller verkligen mig i smaken.

Så denna helgen har faktiskt varit helt okej, och kul. Och imorgon kanske det blir lite julshopping med underbara vänner! :D

Efter gosplen har jag inte gjort ett D.U.G.G!
Jo...jag har ritat lite!



Vad tycks?
Hoppas ni ser att det är en ros! ;)
Jag blev riktigt nöjd så nu är even det en bild i samlingen!

Nu ska jag återgå till min Miss Marple afton med musik i form av Die Leander i pauserna....som är alldeles för ofta!!

Ha en wundershön afton Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0