Jullov

Nu har jag äntligen gott på jullov...känns våde och faktiskt, men jag ska hitta på mycket skoj med vänner och så, så det lär blir hel nice ^^ :D

Filmen vi såg på avslutningen idag hette Julia & Julia...den var väl sådär. Det hände itne så mycket och slutet var kasst, visserligen fanns där vissa roliga saker men ingen film jag rekommenderar jätte starkt dock!
Aja sen var den slut och vi fick vårt schema för nästa termin, och rektorn och lärarna önskade oss en god jul och sen var det hemmåt igen!

Så nu när det är lov tyckte jag att jag var värd lite nya kläder`^^ så jag gick in på HM, och hittade två fynd där faktiskt!

Skjorta - LjusblåKavaj - Mörk mullvad
Dom två sakerna blev det! :D....fin fint!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det blir väl att se på tv eller något liknande!
Ha en förträflig afton mina herrskap, så hörs vi!
/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar kavajen! ;)

2010-12-17 @ 21:45:57
URL: http://sarawithq.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0