Julgodis och kyrksång

Dagen började med att mina syskonsbarn kom hit för att göra julgodis och det blev tomtar av marsipan och mozartkulor och lussekatter, och sen såg vi filmen, Ett päron till farsa firar jul! haha det är en älskad klassiker!
...jag tyckte det var lite tråkigt att bara göra marsipantomtar så jag gjorde Zarah Leander i marsipan!


HAHA jag tror jag är den första som har gjort detta marsipan porträtt av Die Leander! men jag är rätt stolt asså!

Sen åkte jag ner till stan för det var julgospel i kyrkan och jack och jag skulle sköta ljud och ljus, och det gick jätte bra och allt blev riktigt lyckat! Kyrkan var fullproppad! :)


Visst var jack och mina skor fina i sånna skoskydd haha XD vi var tvugna att ha sånna där vi fikade och sen när vi gick till kyrkan så glömde jag ta av dom så jag gick ut i stan med dom! XD HAHA så jäkla kul haha, fan vad vi skrattade XD hahahah...aja man får bjuda lite på sig själv ;D

Det är vad min dag har varit gjord av, trevlig om jag får säga det själv! :) nu blir det tv eller nått.
Ha en Wunderbar kväll Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0