En lyckad Julafton

Ojoj vilken trevlig julafton det blev! :D Massor av god mat, julöl och julsnaps, gröt, tomte, julklappar, kalle anka, lussekattor, pepparkakor, glögg, russin och mandlar och även singstar! Och jag vann faktiskt över min systerdotter i det ^^ inte illa va? ;)

I väntan på Kalle Anka!



Den fina juldukningen! :)

Sen började äntligen Kalle Anka, och då passade min systerdotter på att ta lite foton! ;)

Mamma, lilla Maja, Jag, Sebbe och Alexandra! :)


Maja var en liten linslus så hon ville gärna bli fotad! ;) hehe


Sen kom jag med igen på ett fotografi, dock blundade jag! haha


Min bror Martin, helt inne i Kalle Anka!

Sen blev det Julmat! :D




Visste ni förresten att tomten har flyttat från nordpolen till sydpolen? och att han helst föredrar skinka och kalvin chokladmjölk? Jodå det sa han igår ^^ hahaha!! Gröten kunde hans mor få och julsnapsen gav han till frugan! ;) haha

Jag fick förresten massor av fina julklappar också :D, bara massa välbehövliga saker! Jätte bra! :D

Såhär såg det ut när tomten var hos oss!



Ja till och med jag fick julklapp... ;) haha
Sen ville lilla Maja sitta i mitt knä!


Sen var det då dags för paketöppningen! jag återkommer senare om vad jag fick:)
Men Maja fick iallafall en gåbil av mig! Hon verkade uppskatta den väldigt mycket! :)


Puh..så mycket det blev haha, hoppas ni orkar titta och läsa allt!
Efter detta var det bara singstar kvar och det gick faktiskt riktigt bra för mig! ^^

Hoppas alla ni andra också har haft en sån trevlig och kul jul som jag fick! :)
/ Tim Lindström


Kommentarer
Postat av: janne

Härliga bilder, så roligt att se glada ungar på julen. Har försökt få fram låtarna du mejlade men det är omöjligt. Hur gör man? Är ju inte teknikens underbarn precis...ha ha!

2010-12-27 @ 23:42:28
URL: http://zarahleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0