Gott Nytt År!

Nu ska jag, Tim Lindström, snart bege mig till Båstad för att fira nyår där med Michelle och hennes familj.
Det ska bli riktigt kul och trevligt! :D...och champagne ska smaka riktigt bra nu alltså!


Jag och Michelle i Båstad i somras! ;)....snacka om att gå mot nya tider! haha

Men jag ville bara tacka alla för detta året som har gått...och det har gått riktigt fort!
Det har hänt mycket också, både glädjande,sorgsna,roliga,komiska,hemska men framförallt underbara saker, så jag vill tacka alla som har stått vid ens sida och alltid har fått dagarna att vara bra och roliga!
Tack! :)

Hoppas nu att ni alla får ett lika bra nyår som jag, men ta det försiktigt med raketerna ...champagne och raketer är inte riktigt bra vänner! haha

God fortsättning Everyhopa!
/ Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0