Fredagen den 17/12

Idag är det som sagt fredagen den 17/12 och det betyer skolavslutning för min del! Oerhört skönt kan jag tala om! Detta lovat har varit längtat länge! Alla läxor,prov och inlämningar är klara och det är Wunderbarrt!

Min vecka som har gott har bestått av städning i restaurangen och avslutande lektioner/kurser och lite nationella prov! Så det har ändå varit en ganska bra vecka trots allt!
Och om EXAKT en vecka är det Julafton..... jag säger bara Herregud vad tiden har gott fort...jag hinner knappt med! :O Men nu får jag iallafall lite tid på mig att vlila upp mig och roa mig bäst jag vill! ;)

Jag har faktiskt inhandlat lite nya kläder till idag så här får ni ett smakprov! ;)



Vill ni veta var det är köpt så radar jag upp det här nu!
Gröna byxor, MQ                                        599:-
Skjorta, grå med vita manchetter, MQ          599:-
Fluga, lila,  MQ                                           299:-
Kavaj, HM                                                  599:-
Näsduk, Dressman                                     199:-
Skärp, HM                                                 199:-

...och vill man ha håret klippt som jag kostar det 300:- haha!

Där har ni inköpslistan! :) Jag är själv mycket nöjd! Tyckte faktistk det blev redigt snyggt ^^

Nu när det ändå börjar närma sig julafton och så, så vill jag dela med mig av en underbar låt som heter Ave Maria, som självaste Zarah Leander en gång har sjungit in!
Och här kommer den! Se och njut!



Ha en Wunderbar fredag Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0