Dan före dopparedan!

Imorgon är det julafton! Kan ni tänka er? Ett helt år sen sist!
Ja ett år går verkligen fort...nästan för fort!
Men imorogn är det i vilket fall som helst julafton, och då blir det mängder med mat, sterainljus, julklappar, kalle anka, julklappspapper..över allt, och små barn väntandes på tomten! ..Puh.....hahah
Vad vore livet utan traditioner? jadu säg det haha...kalla mig en Svensson men jag gillar våra svenska traditioner! Tycker de är jätte mysiga och de är de få gånger då hela familjen samlas! Kulkul!

Men än sålänge så är det torsdag den 23/12 och jag sitter och väntar på att något bra ska börja på tv!
Vi har nämligen köpt bingolott så det blir väl lite spelande på den...vem vet man kanske är miljonär om några timmar ^^ haha, sen är det Ladies på Östermalm och efter det Sagan om ringen 3! Sen får man nog se till att sova så man orkar med morgondagen.


Ingen har väl heller kunnat undgå hur kallt det har blivit? -20 när man vaknade här..helt otroligt för Skåne! Men det är ju vackert också så helt tragiskt är det inte. Men jag frös så mycket idag så jag kranade faktiskt upp ett hett bad och där låg jag nog en timme och lyssnade på Zarah Leander! Wunderbart skönt, skulle kunna ligga där hela dagen!!
42b070

Sen har det blivit vissa andra glädjande nyheter under dagen också som har blivit lösta!
Ibland kan man förstå hur världen kan ha sina konflikter haha ;P

Men ha det så Wunderbart Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0