Åh underbara lov!

Åh underbara lov! Sovmorgon till minst 11,00 nu i två dagar, det är verkligen välförtjänt!
Däermot har jag inte gjort så mycket annat än att glo på tv,lyssna på musik, rita, och äta mat haha! Men är det lov så är det lov!
Några bilder är tyvärr inte tagna så det har jag rätt så brist på.
Jag har dock några bilder på det jag har ritat, inte högsta kvalite men man ser ju vad det är så det får bli några sådana idag! ;)







Där har ni lite att titta på;).....som ni ser är det inspirerat från modet runt 1900-1910 :)

Idag så gör jag heller inget speciellt, det blir väl tv och musik idag igen, fast jag kanske ska ner lite i stan i eftermiddag för att köpa en parfym! Min är slut så det behövs verkligen! :)

Men ha en bra dag Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0