Wunderbar!




Drar upp rullgardinen, och det är SOL!! :D....det var efterlängtat nu efter en massa regniga dagar!
Igår var jag ju på biografen och såg Predators! Den var faktiskt riktigt bra tyckte jag, spännande hela tiden och man kunde inte lista ut handlingen överhuvudtaget!, även väldigt fräck gjord det var verkligen en blandning av action,thriller,fantasy och komedi :D...så regnar det hos er just idag, så gå och se den vettja ;)

Idag händer det nog dessvärre inte mkt mer än att jag ska ta mig ner till stan och få frisyren en aning trimmad så man blir snygg på knoppen igen ;)....det är faktiskt helt sjukt vad mkt det kan kosta att se lite bra ut på huvudet :O!
jaja man lever bara en gång och då ska det vara rejält ;)

Jag har även ett litet klipp här som jag tkr ni kan se/lyssna på, det är en viss Zarah Leander som sjunger Wunderbar!
För er som inte vet så var Zarah Leander en av sveriges största sångerskor frem till sin död 1981, och hon spelade in jätte många filmer i tyskland under Andra Världskriget och blev en av eropas största primadonnor ;)
Så nu vet ni lite om henne, håll till godo! http://www.youtube.com/watch?v=AMCl2J9xGOg

Ha en fortsatt Wunderbar dag! ;)


Kommentarer
Postat av: elliebäst

sniygg frilla timmy! :D och fu för du har iphone :((

2010-08-11 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0