Sunshine

Godermorgon på er alla!

En vacker dag verkar det bli idag, och jag drog upp rullgardinen redan klockan nio efter att ha vaknat/ blivit väckt klockan kvart över åtta, det var faktiskt riktigt riktigt skönt! Längesen jag var så pigg på morgonen faktiskt!
Idag så ska alla också hålla tummarna för att vädret håller i sig...det är en order!!!
För i så fall beger jag mig nog till Helsingborg tonight och umgås med trevligt folk, och har allmänt kul.
Man får ju endå passa på!..för det här är sista helgen innan alla rutiner går igång igen och man är tillbaka bland alla högar av papper och böcker och kastruller! hehe

Men nu ska jag ordna frukost, och för en gång skull titta ut genom fönsterrutan och njuta av solen!

Lev lugnt! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0